Міжнародне єврейство [Генрі Форд] (fb2) читать постранично


 [Настройки текста]  [Cбросить фильтры]

Генрі Форд МІЖНАРОДНЕ ЄВРЕЙСТВО

Передмова автора


Чому треба досліджувати єврейське питання?

Тому, що це питання існує і виникнення його в Америці повинне призвести до його вирішення, а не сприяти продовженню тих супроводжуючих його негативних побічних явищ, що оточують це питання в інших країнах

Єврейське питання існує в Сполучених Штатах уже давно. Самі євреї це знали, незважаючи на те що аборигенам це залишалося невідомим. Часом воно так сильно загострювалося, що можна було побоюватися важких наслідків. Мається багато ознак того, що воно тепер наближається до гострої кризи.

Єврейське питання торкається не одних тільки усім відомих сторін життя, як панування у фінансах і торгівлі, захоплення політичної влади, монополізацію всіх предметів необхідних для життя і довільний вплив на американську пресу. Воно торкається всієї області культурного життя і робиться, таким чином, життевоважливим питанням для самого американського духу. Воно захоплює і Південну Америку і, таким чином, розростається в грізний придаток усеамериканських відносин. Воно знаходиться в самому тісному зв'язку з тими грізними явищами, що, будучи результатом організованих і навмисних безладь, тримають народи в постійній тривозі. Воно не є новиною. Навпроти, корені його лежать у далекому минулому; тривалість його існування вже породила у свій час ряд програм для його вирішення, що, у свою чергу, повинні допомогти його вирішенню у майбутньому.

Ця книга є як би попереднім досвідом дослідження єврейського питання. Вона має на меті дати можливість читачам, що цікавиться питанням, познайомитися з даними, опублікованими в «Dearborn Independent» до жовтня 1920 року. Потреба на цей журнал була настільки велика, що запас його, так само як і збірник, що містив перші 9 статей, незабаром виявився вичерпаним. Дослідження буде продовжуватися, поки вся робота не буде закінчена. Спонукальним мотивом цієї праці є - ознайомити народ з фактами. Само собою зрозуміло, що цій роботі приписують і інші мотиви. Але забобони і ворожнеча є недостатніми, щоб пояснити виникнення праці, подібної цій, і її виконання. Якби в ній були які-небудь задні думки, вони, безсумнівно, виплили б назовні в самому викладі. Читач, ми сподіваємося, повинен буде визнати, що весь тон цього дослідження побудований на фактах і відповідає його предметові. Міжнародні євреї і їхні пособники, що є свідомими ворогами всього того, що ми розуміємо під англо-саксонською культурою, насправді багаточисельніші, ніж це здається легковажній масі людей, що захищає все те, що робить єврей, тому що їй внушили, що все, що роблять єврейські ватажки, прекрасно. З іншого боку, ці статті вільні від легковажних настроїв любові до всякого ближнього і прекраснодушності, що не без наміру заохочуються з єврейської сторони. Ми наводимо факти, як вони є, і ця обставина повинна стати для нас достатнім захистом від докору в упередженні і ненависті

Ця праця не вичерпує всієї проблеми. Але вона змусить читача зробити крок вперед. У пізніших дослідженнях, що ми обнародуємо, імена і дані, що приводяться в цьому дослідженні, виступлять ще більш яскраво.



I. Особистий і професійний характер єврейства

Духовними і побутовими особливостями Єврейства є: відраза від важкої, потребуючої напруги сил, фізичної роботи, сильно розвинута сімейність і любов до одноплемінників; сильно розвинутий релігійний інстинкт; мужність скоріше пророка і мученика, ніж культурного передового бійця і солдата; видатна здатність, при настанні важких життєвих умов, триматися разом, не виходячи за межі расової громадянскості, здатність до експлуатації особистості і до використання соціальних умов; хитрість і лукавство у спекулятивній наживі, особливо в грошових справах; східна любов до пишності; преклоніння перед могутністю і радостями високого суспільного становища; високий рівень розумових здібностей.

Нова міжнародна енциклопедія.

Єврейство знову привертає увагу усього світу. Зайняте ним під час війни видатне положення у фінансових, політичних і взагалі вищих суспільних сферах було настільки велике і так явно упадало в око, що з'явилася потреба знову піддати критичному вивченню положення, могутність і мету єврейства, при чому думка більшості дослідників схилялося не на його користь. Переслідування, самі по собі, не новина для євреїв; новим з'явилося для них бажання проникнути глибоко в їхню сутність і наднаціональний дух. Протягом 2.000 років вони почували на собі гніт антисемітизму інших рас; але ця відраза до них ніколи ясно не визнавалась, не одержувала розумного визначення і не виливалась у визначену формулу. Нині єврейство узяте під мікроскоп економічного спостереження, що і дає можливість пізнати і зрозуміти основи його могутності і причини його відчвже ності і його страждань.

У Росії єврейство