В целом средненько, я бы даже сказал скучная жвачка. ГГ отпрыск изгнанной мамки-целицельницы, у которого осталось куча влиятельных дедушек бабушек из великих семей. И вот он там и крутится вертится - зарабатывает себе репу среди дворянства. Особого негатива к нему нет. Сюжет логичен, мир проработан, герои выглядят живыми. Но тем не менее скучненько как то. Из 10 я бы поставил 5 баллов и рекомендовал почитать что то более энергичное.
Прочитал первую книгу и часть второй. Скукота, для меня ничего интересно. 90% текста - разбор интриг, написанных по детски. ГГ практически ничему не учится и непонятно, что хочет, так как вовсе не человек, а высший демон, всё что надо достаёт по "щучьему велению". Я лично вообще не понимаю, зачем высшему демону нужны люди и зачем им открывать свои тайны. Живётся ему лучше в нечеловеческом мире. С этой точки зрения весь сюжет - туповат от
подробнее ...
начала до конца, так как ГГ стремится всеми силами, что бы ему прищемили яйца и посадили в клетку. Глупостей в книге тоже выше крыши, так как писать не о чем. Например ГГ продаёт плохенький меч демонов, но который якобы лучше на порядок мечей людей, так как им можно убить демона и тут же не в первый раз покупает меч людей. Спрашивается на хрена ему нужны железки, не могущие убить демонов? Тут же рассказывается, что поисковики собирают демонический метал, так как из него можно изготовить оружие против демонов. Однако почему то самый сильный поисковый отряд вооружён простым железом, который в поединке с полудеманом не может поцарапать противника. В общем автор пишет полную чушь, лишь бы что ли бо писать, не заботясь о смысле написанного. Сплошная лапша и противоречия уже написанному.
кімнаті п'ють — це вже відомо, — оглушливі коньяки, чисте віскі, а ще, — це тільки підозрюється в перших двох кімнатах, — ріжуться в ляндскнехта, бакару, трант-е-карант, підозрюють один одного в шахрайстві, трощать кулаками борти льомберного столу, багатозначно дивляться один на одного, не менш багатозначно й загрозливо ляскають по кишені брюк, і, нарешті, з катаклічним полуском матюкаються на всіх екзотичних мовах Тропіку Козерога й Південного Хреста.
Тут нічого робити шуцманам, але не через відсутність речей кримінального порядку, а тому, що поліція теж має тут разом з іншими шахраями добре джерело заробку.
Зараз грають в трант-е-карант.
Добровільну ролю круп'є справляє тип таємничого незнайомця з ілюстрацій до роману Антоніо Ґонзалеса Тексейра-е-Сонза про життя Ріо-де-Жанейро.
Піджак скинуто, залишилася сама камізелька над непевним плястроном.
На голові вперта шляпа.
Він тасує на столі кілька колод карт.
Напроти нього, — за столом, — меланхолійний негр апатично ріже колоди, що підкреслено безсторонньо запропонував таємничий круп'є для цієї процедури.
Круп'є робить клясичний позіх і починає викладати перший чорний ряд.
Меланхолійний негр, три його колеги кольором, один індус та один хоробрий самурай з Япанії, в цей час роблять свої ставки на один з рядів.
Круп'є кладе внизу під першим другий і останній ряд, підраховує суму очків і оголошує:
— Червоний 231
Це зайва формальність, бо кількість очків у картах і так усім добре видко.
Але таємничий мулат пунктуально виконує свої обов'язки.
У меланхолійного негра трясуться руки й губи.
Він підводиться з свого стільця й докірливо звертається до своїх чорних співпатріотів:
— Моя так і знала! Моя говорила, що у них змова! Яких чортів моя сюди ходила?
З обуренням ткнувши пальцем кудись у повітря, між постатями япанця і круп'є, меланхолійний негр помічає злобний погляд ріо-де-жанейрівського мулата.
Мулат — цього, другого, третього, четвертого й усіх негрів, що заповнюють кафе — по-звірячому ненавидить.
Він вважає їх за своїх корінних ворогів тому, що він сам особисто суржик і по крові спинився десь посередині між негритянкою та дон-жуаном з Мінас-Жіраесу.
Меланхолійний негр не з хоробрих.
Лаятись і дійти серйозної сутички з мулатом боїться, а піти звідси — йому не хочеться.
Він хворий на азарт.
Мулат ричить:
— Що ти сказав?!!
Замість відповіді, меланхолійний негр мовчки шиється поміж люди й сідає назад на стілець.
Загострена увага третьої кімнати, що складається з повій та гуртків — бакари, фаро, доміна, ляндскнехта й оскаженілих випивак — вщухає.
Мулат ще хвилину саркастично дивиться на негра й раптом вибухає в кельнера:
— Гальт! – Ґрос-ґляс чистого спирту! Хутко!..
Япанцю щастить.
Уже протягом чотирьох сеансів гри в трант-е-карант — він одержує 29, 30, 31, 32 очка — на користь своїх ставок в одному з рядів — чорному або червоному, проти 34, 35, 36, 37 програних очків протилежного ряду, на якому чомусь ввесь час волею тотемів опиняються нещасні ставки меланхолійного негра, його колег та індуса.
Проте індус у грі — зона майже невтральна.
Регулярно й спокійно, як факир, ставить по 5 марок на ряд, і не то виграє, не то програє, а здебільшого метикує залишатися в межах можливостей раз назавжди витягнутої з кишені стопки срібляних райхсмарок.
Індус мовчить і дивиться на пуп туза черви в пошуках нірвани.
Япанець, навпаки, щоразу, коли загрібає виграш, приспівує мовою своєї батьківщини:
Оні во кімеру йо: зян, кен, пон!
Сенака татаку йо: тон, тон, тон!
– Ставлю на червоний! Круп'є! — 200 марок!
Хару га кіта. Хару га кіта.
Доко ні, кіта.
Яма ні, кіта. Но ні, кіта. Сато ні, кіта.
— Кельнер! Ґебен зі мір айнен ґутн шнапс! А коли немає, — турецького молока!
Нана га саку. Нана га саку.
Доко ні, саку.
Яма ні, саку. Но ні, саку. Сато ні. саку.
— Забираю банк! Круп'є. – На чорному залишаю 500 марок!
Торі га наку. Торі га наку.
Доко де, наку.
Яма де, наку, Но де, наку. Сато де, наку.
— Стоп!..
— 31 чорний, плюс 31 червоний!
Холодним вигуком мулат стверджує перехід банку на користь круп'є.
Підводиться, спирається руками на борти льомберного столу й обводить поглядом компанію:
— Гру кінчаю!
Третя кімната повним складом залишає дрібні інтереси бакари, фаро та аперитивів і з очікуванням обертається навколо себе.
Вона досвідчено констатує, що мулат утворив потрібну атмосферу для погрому.
Меланхолійний негр справляє раз навіки встановлений ритуал:
— Моя так і знала! Моя говорила, що в них змова! Яких чортів моя сюди ходила?!!
Таємничий мулат мовчки обходить льомберний стіл, підходить до негра й робить несподіваний нокавт.
Негр точиться на долівку, заюшений кров'ю...
Я виходжу з третьої, з другої і з першої кімнати кафе на зимне повітря Фрідріх-Штрасе.
Тепер я знаю, що за моєю спиною нічого особливо романтичного й
Последние комментарии
4 часов 3 минут назад
4 часов 21 минут назад
4 часов 45 минут назад
5 часов 17 минут назад
6 часов 24 минут назад
8 часов 5 минут назад